ABOUT US

Hei! Ajattelimme nyt kirjoittaa tälläisen postauksen, jossa jokainen meistä kertoo vähän itsestään, eli mitä harrastaa ja mistä pitää.


Kiia


INSTAGRAM: kiianarinen
Olen siis Kiia ja olen 14-vuotias tyttö. Harrastuksiini kuuluvat tällä hetkellä jääkiekko ja jalkapallo. Jääkiekkoa olen harrastanut noin 8 vuotta ja jalkapallon aloitin viime vuonna uudestaan. Jalkapallossa pelaan maalivahtina ja jääkiekossa laitahyökkääjänä. Harrastukseni ja muu urheilu ovat minulle todella tärkeitä ja niiden parissa lähes kaikki vapaa-aikani meneekin. Rakastan myös paljon musiikin kuuntelua, sarjojen katselua ja leipomista/ruoanlaittoa. Kuuntelen yleensä Kpoppia ja poppia. Tämän hetkiset lempikappaleeni ovat Ed Sheeran - Shape of you, Kygo feat. Selena Gomez - It Ain't Me ja Bts - Not today, ja tämän hetkiset lempisarjani ovat Quantico, Pretty Little Liars ja The Walking Dead. Tykkään leipoa kaikenlaista, mutta suosikkejani ovat mokkapalat, mikro brownie ja nutella-banaani taskut, sillä ne ovat helppoja ja nopeita, sekä erittäin herkullisia. Ohjeet niihin löydät tästä blogista :)



Elina

 Olen Elina ja olen kohta 15-vuotias tyttö. Tällä hetkellä harrastan jalkapalloa, jota olen harrastanut nyt noin 7 vuotta. Rakastan harrastustani ja jalkapallon parissa minulla meneekin melkein koko vapaa-aikani. Mutta silloin kun minulla on vapaa-aikaa, niin kuuntelen musiikkia, muuten vain urheilen, leivon, sisustelen ja katselen erillaisia sarjoja. Lempparisarjojani ovat Pretty Little Liars, Quantico ja Frendit. Matkustelen paljon perheeni kanssa, joten kirjoittelen matkoistani, sitten tänne blogin puolelle. Nyt seuraavaksi olemme menossa toukokuussa Kroatiaan. Tykkään
INSTAGRAM: elinasss_
paljon leipoa (varsinkin mokkapaloja, joiden ohje muuten löytyy täältä blogista!) ja välillä leivoskokeiluni onnistuvat ja välillä ei. Tykkään myös kokata (en mitää hirveän erikoista) ja kokeilla jotain erillaista. 
   

Juuli

Olen 14 vuotias tyttö. Tykkään kokkaamisesta ja leipomisesta. Harrastuuksiini kuuluu sirkus ja pianonsoitto. Sirkuksessa teen pyramideja, akrobatiaa, ilma-akrobatiaa ja ajan yksipyöräisellä. Olen harrastanut sirkusta 5 vuotta ja pianonsoittoa 6 vuotta. Talvisin käyn laskettelemassa ja lumilautailemassa. Olen lasketellut pienestä pitäen, mutta lautailun aloitin 4 vuotta sitten. Tykkään enemmin mennä laudalla kuin suksilla. Tykkään myös musiikin kuuntelusta, kuuntelen vähän kaikenlaista musiikkia.
INSTAGRAM: j.u.u.l.i



Nelli


Nimeni on siis Nelli ja olen 14 vuotta. Rakastan talvea, lunta, pakkasta, ja  kovaa lumisadetta, joulua sekä kesää, aurinkoa, lämpöä, uimista ja minttusuklaa-jäätelöä. Tykkään leipoa vähän kaikkea ja yritän kokeilla uusia ohjeita, mutta aika usein päädyn tekemään omia lemppareitani. :) Tykkään lähes kaikesta ruuasta, mutta punainen liha ei kuulu enää suosikkeihini. Suosikkejani ovat tällä hetkellä nyhtökaura ja mikrobrownie (ohje mikrobrownieen löytyy tästä blogista!). Tykkään leipomisen lisäksi esimerkiksi liikunnasta ja musiikin kuuntelusta. :)


Kommentit